Reklamacje i zwroty
ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie LILU BOUTIQUE produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:
Otrzymany produkt należy odesłać na adres: LILU BOUTIQUE ul.Marcina Wadowity 1a, 34-100 Wadowice wraz z wypełnionym formularzem zwrotu pobranym z naszej strony i z dołączonym paragonem.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciącu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
REKLAMACJA
(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu)
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:
Otrzymany produkt należy odesłać na adres: LILU BOUTIQUE, ul.Marcina Wadowity 1a, 34-100 Wadowice wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, LILU BOUTIQUE zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
LILU BOUTIQUE ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.